Sunday, January 27, 2013

Year Of Revolution

well hello there. Happy new year! harap tak lambat sangat wish. hehehe.

this new year is a year of revolution for me. wanna know why? click Read more>>
so 2013. tahun dimana aku adalah senior di Sekolah Menengah Teknik Kuala Lumpur (nama femes TIKL)

aku jugak la org yg bertanggungjawab utk menaik kan nama Club Robotic TIKL (cause' i'm the president)

tahun ni jugak aku akan amik SPM
haha. kay dah cukup. anyway this year must be a tough year for batch '96 all over Malaysia. So Keep Calm And Study Hard :)
akhir kalam, ntah bila lagi aku boleh update ini blog. so keep in touch with me on my Facebook and my Twitter. itu je kot aku nak ckp kali ni. semoga ada idea lagi nak tulis di  post akan datang. Thank you, terima kasih sebab luangkan masa baca. bubye :D

No comments:

Post a Comment