Friday, December 21, 2012

Photoshop User

Photoshop
Kalau nak tau, ni namanya Nyan Cat tapi post ni xda kene mengene pon dgn kucing ni. Nak tau apa isi post ni? tekan Read More>> xD

BAHASA MELAYU
Assalamualaikum dan selamat datang saya ucapkan kepada sesiapa sahaja yg sedang membaca post ni.
Untuk pengetahuan anda semua, saya adalah salah seorg pengguna aplikasi terkenal iaitu Photoshop.

walaubagaimana pun, saya adalah seorang beginner. masih banyak yg saya perlu belajar. Jadi saya akan mengguna kan blog ini sebagai medium utk saya belajar lebih banyak ttg Photoshop. 

InsyaAllah saya akan post kan sedikit demisedikit hasil kerja saya untuk anda komen dan kritik. 

Sekian Terima Kasih.


ENGLISH
Hello and welcome to who that are reading this post.
For your information all, I am one of famous application users, Photoshop. 

However, I am a beginner. I find myself still a lot to learn. So I will use this blog as a medium right for me to learn more about Photoshop.

God willing, I will post time by time my artwork so you all can comments and criticisms.

Thank your for reading.

No comments:

Post a Comment