Monday, November 4, 2013

Tamat Akhirnya...

Ho Hey Hello fellows!
pada 26 Oktober yg lepas TIKL telah menagada kan hari Graduasi!
Akhirnya! aku dah graduate!
"eleh, graduasi form 5 je pon."
PEDULI APA!
aku dah pon tamat kan zaman persekolahan aku! 
selama 10 tahun plus 2 tahun tadika aku sekolah,
AKHIRNYA AKU BEBAS!

berbalik kepada Hari Graduasi, pada sebelah pagi nya, kami (warga F5 TIKL) adamajlis rasmi.
ala, masjlis yg kene pakai jubah, naik pentas, amik sijil tu.
Haaa, yg tu la... most of my friend  take many picture with thier parents and friends.
but for me, it's enough 2 pictures with my parent.
okay la tu drpd xde kan. dah abis amik hadiah, aku outing jap balik umah nenek aku.
*gambar nnt la ye aku post ;)*

pada sebelah malamnya, TIKL julung2 kali nya mengada kan Graduation Night.
atau dalam bahasa melayu nya Malam Graduasi.
it is actually a Senior Night.
Program oleh kitorg untuk kitorg. 
tapi atas pemantauan cikgu/warden.

Kesumar-rian di TIKL
Begitu la suasana selepas masjlis.
malam tu ada beberapa anugerah tlh di berikan kpd beberapa org member aku.
itu saja utk kali ni.
Semoga kita bertemu lagi di post yg lain.
Sekian.



*artwork by TeletubiesMenggila: Graduation Night 2013

No comments:

Post a Comment