Sunday, June 23, 2013

Cik CT

Watsup guys !
dah dekat sebulan dengan post yang terakhir.
makin sikit masa yang dapat aku luangkan untuk kemaskini blog ni.

btw mulai  hari ini, aku akan post karya seorang member aku.
sebab dia malu, dia hanya mahu digelas sebagai CT sahaja.
apa? lelaki ke perempuan?
ntah, aku pon tak pasti xD 
ok gurau je.
mestilah perempuan.
dia adalah member yang aku kenal sejak sekolah rendah lagi.
kitorang masuk sekolah menengah rendah yang sama
lepas PMR pon masuk sekolah menengah atas yang sama.


serba sedikit tentang dia.
satu taman perumahan dgn aku,
kecik molek, bermata empat,
berkulit cerah, dan baik hati.
tak lupa juga suka bergurau dengan aku.
pengkarya muda yang hendak berjinak dengan karya2 puitis

jadi, mungkin sebulan  sekali akan aku upload hasil karangan CT.
kalau ada apa2 komentar yang membangun, boleh je tulis kan ruangan Comment.
itu sahaja buat kali ini,

'Jikalau ada kuda di ladang,
boleh kita menunggannya lagi,
kalau ada umur yang panjang,
tunggulah post aku lagi'

p/s: aku tak pandai berpantun, yang tu pantun pakai tibai je 
Aligato!

No comments:

Post a Comment