Friday, May 31, 2013

Rewang Crew


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
haa...kat atas ni fan-made music video, lagu Selamat Hari Ibu by Hujan.
Pertama-tamanya, selamat bercuti kepada bebudak sekolah dan warga Malaysia yg bercuti.
nak jugak ucapkan selamat hari ibu + hari guru. (rasa mcm dah terlambat je)

Tak kesah la. btw lagu daripada Hujan ni ada kisah di sebalik nya.
pada hari Khamis sebelum cuti ni, SMTKL ada buat hari guru peringkat sekloah.
Dan lagu Selamat Hari Ibu ni telah tlh bdk2 mechas (mekanikal) tukar.
Tajuknya Selamat Hari Guru. sounds weird but its is cool actualy :D

Dah dah...okay. nak cite plak pasal kenduri khawin pakcik aku plak
Last Friday nikah, Sabtu kenduri belah pompuan, Ahad kenduri belah lelaki



Maman Anje dgn Cik Keyla (pakcik aku tu xD)
btw meriah gila. ramai yg dtg. maklum la. pakcik aku ni anak yg last khawin.
nak kata grand, tak la grand sangat. tapi mmg ramai gak la yg dtg.

Gambaran betapa ramainya org....
ouhh~ lupa nak nyatakan. kitorang tak main la buat kat hotel or dewan besar2.
cukup laman rumah embah aku. (6 canopy you)
mana pakai khidmat catering. Org kampung tlg kot. bahasa klasik nya 'rewang'
aku pon ada terlibat sama join Rewang Crew xD






Rewang Crew ! wakawaka
okay! sampai di sini sahaja post buat kali ni. kalau ada masa lagi aku post la lagi xD 
addios~

Hadiah Sampingan :D


No comments:

Post a Comment